Sens

Dzień dobry.

Ostatnio wpadła mi w ucho i w serce piosenka młodej wokalistki. Jak zawsze zaczęłam analizować ten utwór.
Tym tekstem zaprezentuje Wam wnioski jakie wyciągnęłam. Muszę powiedzieć, że zgadzam się ze słowami tej piosenki , które mówią "Wszystko tylko chwilą tu jest. Więc tylko ta chwila ma sens."
Prawdą jest to że my ludzie szukamy tego sensu tak jak ćma światełka. Sens właśnie on sprawia, że nasze "Małe skrzydła" rosną.

Kiedy żyjemy z dnie na dzień bez większego sensu. Często wydaje nam się że każdy dzień depcze nas, a los układa wszystko na nie. Marzenia i plany nie są dla nas, bo przecież czy nam się coś uda? Żyjemy za z mgłą żalu i gniewu. Nie mam ani siły, ani chęci tego zmienić. Zastanawiam się czemu mamy " wciąż pod wiatr." Tłumacząc sobie, że przecież taki mamy ten świat.

Sytuacja diametralnie ulega zmianie kiedy znajdzie się sens. Sensem może być wszystko miłość, pasja, praca, marzenia. Sens to wszystko to co sprawia, że sami ze sobą czujemy się dobrze. Sens to nasze światełko, w którym ogrzewamy się jak ta mała ćma. Sens to siła, która daje nam siłe marzyć, mieć plan na siebie, na życie. Sens to nasza kredka, która pozwala nam malować nasze właśnie małe niebo, pełne uśmiechu i szczęścia. Los się odwraca układa wszystko na tak. Nasze małe skrzydła stają się duże mamy siłe " frunąć przez to życie pod wiatr." Gniew i żal stają się nam zupełnie obce. Zstępuje je szczęście, spełnienie i uśmiech.

Ja swój sens znalazłam, Tobie życzę tego samego. Mając sens żyje się łatwiej.
Ps. Zostawiam Wam link do utworu, który mnie zainspirował.
https://www.youtube.com/watch?v=jWW_CM_RQKk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk