Nie jestem sama

Dzień dobry w poniedziałek.

Dziś znów muzycznie. Jest taki utwór, który jest mi szczególnie bliski. Kiedy słyszę tą piosenek uświadamiam sobie, że mam piękne życie.
Dlaczego? Przekonacie się czytając powyższy tekst.

Ja odważyłam się uwierzyć w ludzi, uwierzyć w siebie, uwierzyć w nas- czyli uwierzyć w przyjaźń.  Ja wiem że w człowieku człowiek jest. Dzięki temu wiem, że ,, Nie jestem sama." Moje niebo nie kojarzy mi się tylko z deszczem, a rzeka już dawno nie jest rzeką łez. Moja rzeka, to rzeka szczęścia uśmiechu. Ja nie topię już tęsknoty w kawie. Moja kawa jest pełna szczęśliwych i wyjątkowych wspomnień, chwil. Zawdzięczam je wszystkie właśnie przyjaźni. Nie czytam listów wyblakłych. Pisząc tego bloga, tworze historię szczęśliwej kobiety, której pogoda (ducha) opromienia każdą myśl. Nie milczę ja mówię dużo mówię.Nie  stawiam złych pasjansy, stawiam pasjanse szczęścia, uśmiechu i optymizmu.

Ja już wiem, że są na tym świecie ,,dobre okna w dobrym mieście" (przyjaciele.) Właśnie te okna pozwalają płonąć szczęściu w moim sercu cały czas.

Mam nadzieje, że czytając ten nie długi post. Przypomniałam Wam ile znaczy przyjaźń i jak ważną rolę odgrywa w życiu człowieka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk