MUSICAL

Witam Was w piątek.

Dziś opowiadane miało być zupełnie o czym innym. Pomyślałam jednak piątek- to weekendu początek. Weekend to wolne, wolne to odpoczynek, odpoczynek to przyjemność. Jak przyjemność to nie mogę Was zadręczać ciężkimi rozważeniami życiowymi.
Dlatego zadecydowałem, że dziś nie pierwszy już raz opowiem o czymś co jest częścią mnie i mojej duszy.

M- muzyka jest ona nie odłączą częścią tej gałęzi sztuki. Muzyka tworzona do rodzaju sztuki jest głęboka. Muzyka często zastępuje dialogi mówione.

U- uczucia, ten rodzaj sztuki jest pełen uczuć bohaterów, których historię opowiada. Uczucia te udzielają się publiczności śledzącej los bohaterów.

S- scena ten rodzaj sztuki tworzy ze sceną jedyną możliwą i najlepszą całość.

I- interpretacja każdy widz może dokonać własnej interpretacji sztuki pokazywanej na scenie,

C- choreografia taniec i skomplikowane układy taneczne. Wykonywane przez aktorów dodają smaku i niepowtarzalnego uroku historii ukazywanej na scenie.

A- autentyczność wszystko co dzieje się na scenie jest tak prawdziwe i szczere. Widz nawet nie jest świadom tego kiedy staje się częścią historii ukazanej w danej sztuce.

L- Ludzie bez udziału aktorów i widzów ten rodzaj sztuki nie miał by racji bytu.

Wszystkie te czynniki składają się na MUSICAL. Rodzaj sztuki teatralnej, który jest stałym elementem mojej duszy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk