Kilka słów o przytulaniu

Dzień dobry w środę

Dziś zacznę od poniższych słów. Natrafiłam na nie podczas przeglądania portalu społecznościowego. Powiem szczerze od raz dotknęły mnie one swoim pięknem.

"Przytulanie to najprostszy sposób aby podarować drugiemu człowiekowi odrobinę ciepła, nic nie kosztuje i nie trzeba się go uczyć, za to wiele potrafi - poprawia humor, daje poczucie bliskości, dodaje wiary siebie, czujemy się kochani... "

Stało się tak pewnie dlatego iż mówią one o geście tak niewielkim, ale jak dla mnie ważnym. Bardzo mi potrzebnym. Niemal tak bardzo jak sam oddech. Świat bez przytulania dla mnie byłby światem obcym, zimnym, mniej kolorowym.
Przytulanie dla mnie jest niemal równoznaczne z poczuciem bezpieczeństwa. Taki prosty gest a nawet beznadziejny, szary i ponury dzień robi zwyczajnie niezwykłym. Powyższe słowa wzbogaciłabym tym, że kiedy przytulamy bądź jesteśmy przytulani. Czujemy się mniej samotni w dzisiejszym świecie technologii. Dla mnie nie ma czegoś takiego jak granice przestrzeni osobistej.
Grono moich bliskich znajomych doskonale, wie że uwielbiam ten gest. Nie broni się przed nim.
Powiedziałam, że dla mnie nie ma czegoś takiego jak granice przestrzeni osobistej. Tak jest nie przytulam jednak zupełnie obcych mi osób. Ten gest od mnie mogą otrzymać osoby dla mnie ważne wyjątkowe. Dlaczego?
Ja przytulaniem pokazuje jak bardzo doceniam obecność drugiego człowieka w moim życiu. Pokazuje jak bardzo jest mi potrzebny. Daj znak, że otwieram przed nim swoją dusze, swój świat. Zdejmuje maskę "twardej Joli". 

Postem tym chciałam Wam przypomnieć, że człowiek do tego by żyć. Potrzebuje obecność drugiego człowieka. Potrzebuje takich gestów jak przytulanie. Nie budujmy murów. Bądźmy dla siebie ludźmi. Nie zapominajmy o sobie wzajemnie w świecie technologii i gonitwy za pieniądzem, karierą. Przytulajmy się po prostu, pamiętając o tym, że to małe gesty budują ten wielki świt. Małe gesty tworzą każdego z nas a my tworzymy świat. Nie zapominajcie o tym proszę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk