Chwila dla siebie

Dobry wieczór kochani.

Dziś nie za długo, w zasadzie chciałam Wam dziś tylko powiedzieć, że jest lepiej.  Nie jest jeszcze idealnie. Nadal staram się uporać z emocjami. Nie jest to łatwe, ale dziś po raz pierwszy poczułam swoją siłe. Poczułam, że moja dusza wraca do siebie. Nie wiem jeszcze kiedy wrócę do Was na pełen etat. Dziś jednak przeleciałam mi przez głowę myśl że "fajnie było by coś dla Was stworzyć. Dziś już nie było tego niewidzialnego muru. Dziś był za to cień uśmiechu, może nawet lekka radość na myśl o powrocie do Was.

Dziś jednak wiem, że ten lekki uśmiech i cień radości. Nie wystarczy więc proszę o jeszcze chwilę cierpliwości z Waszej strony. Wrócę do pisania, bo to kocham, bo jest to moja pasja, bo jest to jedyny sposób, aby była sobą. Jest to sposób w jaki mówię Wam o swoich emocjach, uczuciach i potrzebach. Dlatego wrócę, dlatego ten post.

Post ten tworzy się też dlatego, że chcę Wam pokazać, że Was szanuje, doceniam to że jesteście. Pozwalacie mi na chwilę dla siebie. Jeszcze chwila nie wiem czy dłuższa, czy krótsza. Wiem, że wrócę.

Wam dziękuję życzę pozytywnego tygodnia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk