Pozytywny poniedziałek

Dzień dobry.

Dziś poniedziałek, ja chcę aby to był pozytywny poniedziałek. Dlatego dziś fragment tekstu piosenki disco- polo. Tytuł tego utworu to po prostu " Pozytywnie."


Warto śmiać się głośno
Warto mieć nadzieję
Oo! Cały świat się śmieje
W Tobie jest ta siła
W Tobie ogień płonie
Hmm… Ciepła pełne dłonie!"

Powiem Wam, że ja dokładnie taka jestem. Cały czas się śmieje, zawsze mam nadzieje. Zawsze wierzę w siebie. Nigdy się nie poddaje. Mam świadomość swojej siły. Dość o mnie. 

Wierzę że wy też znajdziecie w sobie tą nadzieje. Będziecie się śmiali głośno z wami będzie śmiał się cały świat. Nawet gdy chwilowo wiatr w oczy wieje i trudno znaleźć drogę. Pamiętajcie o tym, że to chwilowe. Nie poddawajcie dążcie do obranego celu. Nie rezygnujcie, nie uśmiech mimo wszystko zawsze zdobi Waszą twarz. Gdzieś jest szczęście, które szuka Was.

Skąd to wiem, dlaczego jestem tego taka pewna nie mam pojęcia. Natomiast wiem, że w każdym z Nas jest ta siła, która sprawia, że płonie w nas ogień życia. Trzeba tylko w to wierzyć i nie poddawać się.

Pozytywnego Poniedziałku Kochani 💙💙💙

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk