Muzyka

Witam was w sobotę.

Często mówię Wam, że czuje iż nie pasuje do tego świata. Nie pasuje, bo jestem za wrażliwa. Dziś świat jest okrutny. Pełen obłudy, fałszywych ludzi, dziś każdy za czymś goni. Nie oglądając się za siebie. Zupełnie nie przejmując się drugim człowiekiem, jego uczuciami. Kto (poza mną ) myśli o uczuciach drugiego człowieka. Dzisiejszym światem niepodzielnie rządzi egoizm i egocentryzmy.

Bardzo mnie to boli, jednak na dzisiejsza realia nie mam wpływu. Świata nie zmienię. Nie jest to jednak równoznaczne z tym, że pogodziłam się realiami, czy do nich przywykałam. Zawszę w jakimś stopniu z tą swoją nad wrażliwą duszą będę czuła się inna, wyobcowana.

Wiecie co w tym zwariowanym diametralnie, różnym od mnie świecie daje mi poczucie spokoju. Muzyka, dlaczego ona przeczytajcie.



Muzyka nie ocenia,
Muzyka nie rani.
Muzyka nie krytykuje,
Muzyka daje ukojenie.
Muzyka cierpliwą jest,
Muzyka docenia każdego słuchacza swego.
 Muzyka sprawie że wszyscy jesteśmy równi.
Muzyka daje poczucie wolności.
Muzyka jest dla wszystkich
Muzyka łączy a nie dzieli.
My wszyscy jesteśmy dla muzyki






Muzyko nie wiem jak ty to robisz, że całą sobą znów zatracam się w Tobie. Ty sprawiasz, że rozkwitam jak kwiat. Ty codziennie dotykasz mnie pięknem słów. Ciebie chcę trzymać jak największy skarb.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk