Ludzie o" śpiewających duszach..."

Mówię Wam pogodne dzień dobry w pogodną niedziele

Słuchając mojej ulubionej muzyki, chcę Wam pokazać pewne słowa odnoszące się do muzyki i śpiewu.


Tymi słowami mogłabym rozpocząć i zakończyć post jednocześnie.

Pragnę jednak powiedzieć, że cytat ten, to nie są puste słowa. Słowa te znajdują znakomite odzwierciedlenie w moim życiu.

Ja przekonałam się o tym, że ludzie którzy kochają muzykę. Kochają drugiego człowieka, szanują się wzajemnie, są sobie wsparciem, podporom, rozumieją się bez słów. Potrafią przekazać sobie  dobrą energię. Uczą się od siebie wzajemnie. Doceniają siebie samych i siebie wzajemnie. Uwielbiają swoje towarzystwo. Świat odbierają głębiej, za pomocą muzyki jaka w duszy im gra. Cieszą się każdym dniem. Potrafią słuchać się wzajemnie. Potrafią dawać sobie małe gesty, które budują ich wielki świat. Świat w którym podstawowym językiem komunikacji niewerbalnej jest muzyka. Ludzie ci są sobie całym światem. Potrafią wzajemnie dotykać się pięknem słów. Słów muzyki jak ich łączy Muzyki jaka pozwala im rozkwitać jak kwiat. Muzyki, którą trzymają w swych sercach jak największy skarb.

Ludzie o" śpiewających duszach mają dobre serce."

Nie chcę się przekonać jak to jest z tymi złymi ludźmi. Mam nadzieje, że życie uchroni mnie od spotykania ich na mojej drodze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk