Barwy miłości

Dzień Dobry Dziś w tą słoneczną niedziele. Mam dla was słoneczny temat.

Temat miłości,inspiracją do powstania tego posta jest utwór Moniki Kuszyńskiej "Nie ma rady na miłość"
Piosenka ta co prawda mówi o relacji damsko- męskiej. Takiej w moim życiu obecnie nie mam. Ja mimo to czuje się szczęśliwa, spełniona. Samotność czasem dokucza jednak daje sobie radę. Pewnie zastanawiacie się jak to robię?
Widzicie miłość to uczucie, które wiele barw ma. Jest to uczucie bezkresne nie na ogół do drugiego człowieka. Jednak nie zawsze.

Dziś miłością obdarzyłam przede wszystkim teatr, musical, pisanie, muzykę. Tak mogę śmiało powiedzieć, że moja pasja wypełnia mi lukę po relacji damsko- męskie. Nie mam pojęcia czy jest to dobre. Jednak wiem, że gdyby nie pasja "utonęłaby w czarnej dziurze samotności."

Dlatego odważnie piszę dziś do Was że to pasją stała się moją miłością, której nie da rady zatrzymać, która zjawiła się naglę, na którą nie ma rady. Nie pytając czy jej chcę czy nie.

Czasem bawi się i rządzi mną. Ja i tak do niej lgnę.
Wiem, że bez pasji nie była bym sobą. Kobietą pewną siebie, pełną optymizmu i dobrej energii. Żyłabym z dnia na dzień.
Dzięki pasji mam cały świat, dzięki niej jestem sobą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk