A królową będę Ja!!!

Dzień dobry.

Dziś podeprę się moją ulubioną muzyką. Muzyką z musicalu, motywem przewodnim tego posta uczynię fragment piosenki ze sztuki "Romeo i Julia". Utwór ten nosi tytuł "Królowie świata."

"A my żyjemy każdą chwilą,
Życiem naszym taniec, miłość,
Nie umiemy być ostrożni,
Mamy prawo szukać, błądzić.
Chcemy brać co los nam daje,
Wciąż nie rezygnując z marzeń.
Wolno nam żyć tak, jak chcemy,
Wolno, bo to my jesteśmy…"

Czemu ten fragment. Tekst ten jest idealnym odbiciem mojej osoby. Żyję każdą chwilą, gdzie jest dużo miłość do świata i ludzi. Pasji do musicali i muzyki. Jestem odważną młodą mało ostrożną osobą. Dawniej szukałam siebie i błądziłam. Dziś wiem, że lubię i akceptuje siebie. Chcę brać to co daje mi los. Mówią, że nie należy mówić nigdy. Ja jednak powiem głośno i odważnie może i mało ostrożnie. Nigdy nie zrezygnuje z marzeń, ja żyję jak chcę. Jestem sama sobie królową swojego świata.
Czuje się z tym mega dobrze i szczęśliwie. Wam też to polecam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk