Systematyczność, autentyczność i szczerość

Mówię Wam pozytywne Dzień dobry w środę.

Oglądając telewizję śniadaniową trafiłam na wywiad z młodym pokoleniem instagramerek . Nie przewiązywałam dużej wagi do tego co mówią. Jednak jedna z nich powiedziała, że aby odnieść sukces w tej branży kieruje się trzema zasadami.
Systematyczność autentyczność i szczerość.
Dwie z nich jak dla mnie się pokrywają. Jednak zgadzam się z nim w stu procentach.
Kiedy tworzyłam tego bloga obiecałam sobie, że będę sobą. Nie będę zakładała masek. Będę pisała szczerze i prawdziwie o emocjach, marzeniach o mnie samej o tym jak patrze na świat o moich poglądach. Pragnęłam, aby to miejsce wyrażało mnie i było mną. Dziś kiedy jestem z Wami już prawie półtorej roku. Widzę, że postawa ta się opłaciła. Wasze reakcje dowodzą temu, że lubicie, cenicie mnie taką jaką jestem.
Systematyczność, nigdy nie miałam z tym problem. Prowadzenie bloga wymaga jednak tej systematyczności dużo więcej. Nie przeszkadza mi to być może dla tego, że ja lubię to robić. Nie prowadzę bloga bo ktoś mi kazał. Sama chciałam to robić, doskonale wiedziałam, że wiążę się to ze systematycznością, odpowiedzialnością i szacunkiem do czytelnika. Właśnie te dwie ostatnie kwestię sprawiają, że staram się tu być jak najczęściej.

Zatem rodzi się pytanie: Czy odniosłam sukces jako blogerka?

Szczerze bardziej niż na sukces liczyłam na to iż pisanie bloga da mi radość. Tak właśnie jest, po prostu cieszę się że mogę pisać a Wam to moje pisanie się podoba. Własnie to jest moją wygraną. Tak zdecydowanie bardziej adekwatne słowo niż sukces to wygrana.

Pogodnej środy 😍😍😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.