Prawo cichych Aniołów

"Pacjent ma prawo się poddać ale ludzie, którzy go kochają mają prawo mieć to w głębokim  poważaniu"

Dzień dobry w piątek

Pozwólcie, że dziś zacznę pewnym cytatem, pochodzi on z serialu medycznego. Zgadzam się z nim w stu procentach. Uważam, że jest piękny prosty i prawdziwy. 

Pasuje mnie nie tylko do sytuacji pacjenta, ale i do życie. Mojego na pewno. Niejednokrotnie się poddawałam, upadałam. Kiedy "moje skrzydła zapominały jak latać."

Wówczas właśnie przekonywałam się, że mam na świecie ludzi, którzy mnie kochają, którym na mnie zależy. Oni będą mieli w poważaniu moje gorsze samopoczucie, to że się poddałam, to że po raz kolejny upadłam. Oni będą zawsze, oni podejmą walkę z moim życiem za mnie. Kiedy ja nie będę miała na to ani siły ani ochoty. Oni dzielnie zniosą moje dąsy, przeczekają gorszy moment. Oni będą moją siłą. Siłą dzięki której po raz kolejny stawie czoło światu. Oni podadzą mi rękę kiedy już będę gotowa na to aby podnieść się i iść dalej.


Sytuacja ta działa w obydwie strony. Kiedy czuje, że bliska mi osoba ma gorszy czas. Cierpliwie czekam. Kiedy jej "skrzydła zapomną jak latać." Podnoszę, dalej cierpliwie czekając, aż osoba ta po prosi by podać jej rękę aby mogła się podnieś i iść dalej przez życie.

Dlaczego?
Odpowiedź jest prosta.
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Każdy z nas ma prawo się poddać. Prawem przyjaciół natomiast jest to aby mieć nasze poddanie się w głębokim poważaniu.


"Przyjaciel to taki cichy anioł, który ponosi nas, gdy nasze skrzydła zapomną jak latać"


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.