NORMALNOŚĆ

Dzień dobry moi mili.
Dziś zostawię Wam do poczytania coś mądrego 😉

Dziś chciałaby poświęcić chwilę pojęciu normalności. Przyznam się Wam szczerze, że słysząc rozmowy międzyludzkie zastanawiam się czym jest normalność. Nie wiem co wy na ten temat myślicie. Ja jestem pewna jednego normalność to pojęcie względne. Ilu ludzi na Ziemi tyle odmian normalności. Dla mnie nie ma ludzi nie normalnych. Nienawidzę jeśli ktoś przypina drugiemu człowiekowi łatkę " nienormalnego" tylko dla tego, że ów człowiek ubiera się inaczej niż wyznacza to "kanon normalności". Nie lubię też jeżeli o człowieku z odmienną orientacją seksualną mówi się " nie normalny." Wiem, że nie powinnam, ale czasem kiedy słyszę tego typu sądy w stosunku do osób homoseksualnych zastanawiam się kto jest bardziej "nienormalny." Facet bo kocha faceta, kobieta bo kocha kobietę, czy osoba wygłaszająca opinie o normalności?

Dla mnie osobiście nie ważne jest kto z kim śpi. Nie oceniam też ludzi za ubiór. Dla mnie po prostu wszyscy jesteśmy normalni. Ktoś kiedyś wymyślił sobie "kanony normalności." Pytanie tylko po co? Ja uważam, że każdy człowiek ma prawo tworzyć swoje własne poczucie normalności.
Kogo nazywałabym normalnym?

Właśnie ludzi, którzy patrzą na normalność podobnie do mnie. Ludzi którzy na przekór "kanonom normalności" mają swoją własną normalność. Prościej rzec ujmując wszyscy jesteśmy ludźmi, mamy prawo do innego postrzegania świata i jego normalności. Uważam, że najlepiej w tym wszystkim czuć się dobrze ze samym sobą. Nawet jeśli kompletnie odstajemy od przyjętej w świecie normalności. Nie przejmujmy się tym bądźmy szczęśliwi po swojemu i dla siebie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.