Jestem dumna sama z siebie i dla siebie!!!

Dzień dobry

Pogoda za oknem mało wiosenna. Ja mam za to mega wiosenny nastrój. Pamiętacie wspominałam Wam ostatnio o poczuciu dumy. Mój wiosenny nastrój wywołała właśnie ona moja duma. Dziś zrozumiałam, że bycie dumnym siebie to nic złego. Jest wręcz przeciwnie moja własna duma dziś spowodowała u mnie doskonały nastrój, poczucie szczęścia, spełnienia.

Dumę tą wywołał pewien tekst.

Kiedy poproszono mnie o wykonanie tego zadania pomyślałam.
"Ok napiszę, bo przecież to dla mnie nic nadzwyczajnego." Siadając do tego tekstu nie miałam na niego koncepcji, zero pomysłu. Mało tego na plecach czułam presję, którą sama sobie narzuciłam. Powtarzając sobie w duchu, że nie mogę zawieś osoby na której prośbę powstaje ten tekst. Widziałam, że tworzę w imieniu wyjątkowych osób dla wyjątkowego adresata. Tak pisałam dwie- dwie i pół godziny. Wreszcie poczułam, że wystarczy tekst jest gotów ale...

Ja jak zawsze nie czułam tego na sto procent. Nigdy nie mam tak, że czuje dany tekst w stu procentach.

Postanowiłam więc przeczytać to co stworzyłam. Przeczytałam nie raz, nie dwa a kilka razy. Każdy kolejny raz upewniał mnie w tym, że ów tekst jest taki jaki chciałam. Jest taki jakim widziałaby go grupa. Postanowiłam więc nic nie poprawiać, zostawić tak jak jest. Właśnie ta decyzja sprawiła,że pierwszy raz poczułam. Dumę, zadowolenie z samej siebie. Poczułam się pewnie jeśli chodzi o pisanie. Pokazałam samej sobie, że to co piszę może zadowolić mnie samą. Uczucia te towarzyszą mi od piątku. Wiem, że będą ze mną długo. Wiem już też że fajnie jest być zadowolonym i dumnym z siebie samej i dla siebie samej. Wiem też że nie będę się już wstydziła poczucia dumy. Dziś wiem, że robię na prawdę fajne rzeczy mam fajne życie i na prawdę dużo powodów do dumy. Będę dumna z siebie i dla siebie tak często jak to tylko będzie możliwe. Skoro daje mi to spełnienie szczęście to wchodzę w to całą sobą. Kompletnie nie przejmując się tym jak moje zachowanie odbierze świat.

Tekst o który dziś mówiłam już na zawsze zostanie moim ulubionym i wyjątkowym. Wyjątkowym dlatego bo obrazuje uczucia wyjątkowych osób. Wyjątkowym  dlatego bo dla wyjątkowego adresata. Wyjątkowym dlatego, bo dzięki niemu po raz pierwszy poczułam się dumna sama z siebie i dla siebie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.