DUMA

Dzień dobry

Kochani dziś znowu fotografia, zgadzam się ze słowami jakie na niej widnieją. Przyznaje nie przychodzi mi to łatwo. Dziś jednak powiem to Wam i samej sobie. Ja jestem z siebie dumna. Jestem dumna z tego jakim jestem człowiekiem. Jestem dumna ze swojego optymizmu ze swojego samozaparcia. Dumą napawa mnie każde kolejne spełnione marzenie. Moją chlubą, wielką dumą i moim dzieckiem jest ten blog.

Bycie dumną z samego siebie i dla samego siebie nie jest łatwe. Ludzie często mylą dumę z wywyższaniem się, są zwyczajnie zazdrośni.

Ja dziś proszę bądźcie dumni sami z siebie dla siebie.  Nikt nie zna was tak dobrze jak wy sami. Nikt inny nie zna tak dobrze własnej wartości jak wy sami. Nikt obcy, nie "włożył waszych butów" nie przeszedł waszej drogi. Nikt obcy nie wie ile bólu i łez kosztowała was ta droga i osiągnięcie tego co macie.

Właśnie dlatego każdy z nas ma prawo do dumy. Jedna mądra kobieta powiedziała mi ostatnio, że wszyscy, którzy zazdroszczą nam nasze dumy i wszystkiego co mamy. Zwyczajnie są za nami jeden krok wstecz. Zostawmy tych ludzi idźmy dumni do przodu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.