"Warto marzyć" to cała ja.

Witam Was w Wielki Piątek.

Okres przedświąteczny wypełni. Pozwólcie jednak, że ja dziś jeszcze kompletnie nie świątecznie.


Dziś bohaterką mojej opowieści będzie książka widniejąca na zdjęciu. Rozpoczynając czytanie tego wydawnictwa. Obiecywałam sobie przed wszystkim podróż po przez historię teatru Roma. Wejście za kulisy musicalu " Piloci". Nie pomyliłam się odbyłam obydwie te podróże. Było wyśmienicie, fantastycznie po prostu WOW. Uśmiech towarzyszył mi przez trzy fantastyczne dni.Kiedy to na nowo odkrywałam miejsce, które kocham w którym czuje się bezpiecznie. Lektura tej książki sprawiła, że pokochałam teatr jeszcze mocniej. Teatr to nie tylko budynek czy scena. Teatr to także fenomenalni ludzie. Ludzie, których my widzowie nie widzimy. Dziś wiem że bez kompozytorów muzyki, Pani kostiumograf , Pani choreograf, kierownika literackiego, scenografa, w przypadku
" Pilotów" również Plating Image (osoba odpowiedzialna za obsługę ścian ledowych wykorzystanych w musicalu do wyświetlania elementów scenografii i za stworzenie tych właśnie elementów) reżyserów i w końcu a może przed wszystkim aktorów. My widzowie nie zobaczylibyśmy historii polskich pilotów walczących w bitwie o Anglię na scenie.

Właśnie za tych wszystkich ludzi tak bardzo kocham teatr. Czemu?

Odpowiedź jest prosta, odkryłam to podróżując przez kolejne karty tej książki. Wszyscy Ci ludzie kochają to co robią, praca daje im wielką radość, szczęście spełnienie. Ludzie Ci mają artystyczne i wrażliwe duszę do których mi osobiście bardzo blisko.

Czytając tę książkę czułam się tak jakby znowu była gościem TM Roma. Tyle, że tym razem poczułam się jak ekskluzywny gość. Miałam możliwość poznania bohaterów musicalu oczami aktorów ich kreujących. Powiem Wam tylko tyle warto było. Dzięki temu lubię i czuje te postacie jeszcze bardziej.

Ps. Moja kochana jeszcze raz BARDZO ale to BARDZO DZIĘKUJĘ za to że umożliwiłaś mi odbycie tej fantastycznej podróży. Sprawiłaś mi tym niesamowitą przyjemność i dużo radości. Radości dlatego, że była to podróż po przez moją pasje.Zgodzę się z tym, że "Warto marzyć" to cała ja. Nie mówię tu tylko o tytule zawartość tej książki to po prostu ja.

DZIĘKUJĘ😍😍😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk