TOLERANCJA

Witam w sobotę.

Przeglądając pewien portal społecznościowy często spotykam się z hasłami dotyczącymi tolerancji. Przyznam Wam, że częściową nie godzę się z tym jakoby społeczeństwo było nietolerancyjne. Odnoszę zupełnie odwrotne wrażenie. Ja widzę wzrost tolerancji. Problem leży w tym, że niektórzy nie widzą jak to okazywać i czym jest tolerancja. Oczywiście są przypadki niereformowalne. Dla tych ludzi inny kolor skóry, sposób poruszania się inna religia czy też orientacja seksualna będą nie do przez skocznia . Tacy ludzie zawsze będą, nam tolerancyjnym pozostaje się tylko z tym pogodzić, ale nie zaprzestać walki o tolerancje. Mówienie otwarcie o tym, że nie ma tolerancji. Dla mnie jest równoznaczne z poddaniem się, zaprzestaniem owej walki.

Dziś proszę przeczytajcie uważnie czy dla mnie jest tolerancja.

T- troska
O - opieka
L - lojalność
E - empatia
R- równość
A - aktywność
N - normalność
C- cierpliwość
J- ja jestem
A - asertywność

Ja właśnie tak widzę tolerancje, ja ją też czuje. Ja po prostu wiem, że ona jest. Was proszę o to, abyście nigdy nie zapominali o toleracji z nią życie staje się łatwiesze

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk