SZACUNEK

Dzień dobry Kochani

Ostatnio czytaliście post o TOLERANCJI. Dziś chciałabym poruszyć temat równie ważny bynajmniej dla mnie samej. Temat szacunku, muszę Wam powiedzieć, że ja czuje się szanowana. Sama też szanuje ludzi. Nie oceniam po wyglądzie, nie potępiam z powodu orientacji seksualnej. Nie wypowiadam się na temat czyjejś religii, czy poglądów politycznych. Kolor skóry, również nie ma dla mnie większego znaczenia. Dla mnie wszyscy jesteśmy ludźmi, mającymi takie same prawa. Jednym z tych praw jest PRAWO DO SZACUNKU.

Dziś pokaże Wam co oznacza dla mnie SZACUNEK.

S- Solidarność
Z-  Zadowolenie
A- Akceptacja
C- Ciepło
U- Uśmiech
N- Nieskazitelny
E- entuzjastyczny
K- Kochający

Kończąc proszę pamiętajmy o wzajemnym szacunku. Nie oceniajmy się wzajemnie, nie krytykujmy, nie potępiajmy. Pokażmy, że jesteśmy ponad krytyką i potępieniem. Szanujmy się. Wzajemnym szacunkiem, możemy czynić dobro.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk