Muzyczny ładunek SIŁY

Dzień Dobry w niedzielne już popołudnie.

Dziś chciałabym Wam pokazać pewien utwór. Piosenkę obok której ja nigdy nie przejdę obojętnie. Siłą tego utworu jest po prostu tekst, bo czy w życiu ktoś z Was nie pytał


"Jak walczyć z tym co złe?"  na to pytanie niestety ciężko jest odpowiedzieć. Właśnie wtedy pojawia się kolejne stwierdzenie "za mało siły w sobie mam"

Ja zwyczaj wtedy puszczam sobie ową piosenkę i pytam podobnie jak jej wykonawca.
"Gdzie jest ta siła i skąd ją brać?"
Do niedawna jedyną odpowiedzią na to pytanie byłoby dla mnie to, że jedyną osobą, która dawała mi siłę z góry była moja mama, bo właśnie ona miała "świat u swoich stóp". Ona miała siłę, którą przekazywała mi nawet gdy już jej ze mną nie było.

Dziś wiem, że moim sposobem na to by siłę  i wiarę mieć, która pozwoli mi mocno stać.
Jest dla mnie pasja, muzyka, pisanie, spełnianie marzeń. Mój optymizm, wiara w samą siebie i swoje możliwości. Akceptowanie swojego stanu, radość z małych gestów. Uśmiech, który towarzysz mi każdego dnia.

Nie osiągnęła bym tego wszystkiego, gdyby nie osoby, które pokazały i pokazuje mi w gorszych chwilach mojego życia, że to właśnie ja mam świat u stóp.

Przyjaciele, bo o nich mowa. Właśnie do nich wołam " Pomóż mi proszę, wskaż drogę znów." Wiem że tak się stanie oni wskażą mi moją drogę, po której idąc przypomnę sobie ile siły w sobie mam i że znowu dam radę. Nie ważne co niesie los. Ja mam "wiarę, by mocno stać"

Zostawiam Wam link do owej piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=X_S8i3aticU

Kończąc chcę podziękować moim przyjaciołom za to że po prosu  Was mam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk