You'll never walk alone

Witam Was ciepło w czwartkowy zimowy poranek.

Czytam teraz książkę poświęconą historii musicali. Jak historia i musicali to i piosenki. Właśnie tak natrafiłam na utwór pt. "You'll never walk alone".  Piosenka tej kompletnie nie znałam, zaintrygował mnie jej opis z książki. Pierwsze jego słowa mówią o tym, że jest to piosenka o tym, iż jest to piosenka o tym, że "Nikt nigdy nie będzie sam." Moja wrażliwa dusza nie pozwoliła mi ominąć tego utworu. Przeczytałam tłumaczenie tekstu, wysłuchałam kilku wykonań tej piosenki.

Postanowiłam napisać kilka słów na bazie tego tekstu.

Pamiętajmy nie poddawajmy się nawet gdy "idziemy przez burzę."
"Trzymajmy głowę wysoko" idźmy odważnie do przodu.
Nawet kiedy wydaje nam ,się że jest tak źle i gorzej być już nie może. Pamiętajmy, że "na końcu każdej burzy". Jest " słońce złote niebo i śpiew skowronka". 
Dlatego idź mimo wszystko idź.  Krocz do przodu, nie poddawaj się.
Nawet jeśli wydaj Ci się iż" twoje marzenia zostały zniszczone i rozwiane." W sercu miej nadzieje. 
Bowiem "nigdy nie będziesz szedł sam."

Myślę, że zostawię Was z refleksją zawartą w tej piosence. Dla mnie jej przesłanie i oczywiste i prawdziwe. Jeśli przeczytacie ten post wolno i dokładnie, również je znajdziecie.

Zostawię Wam link do utworu, jednak uprzedzam nie każdy musi lubić tego typu muzykę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk