Tym jest dla mnie miłość.

Dzień dobry bardzo w poniedziałkowy zimowy poranek.

Krajobraz za oknem wypełniony jest śniegiem. Temperatura poniżej zera. Ja postanowiłam nieco rozgrzać nasze dusze i serca poruszając temat miłości. Życząc Wam jednocześnie aby ten tydzień był upalny właśnie od miłość, tuż po nim kolejny i kolejny i tak do końca świata.

Posłużę się pięknymi słowami, które usłyszałam oglądając polski serial.

"Miłości nie ocenia się po tym czego ludzie się dorobili a po tym co razem przeszli"

Nie wiem jak dla Was, dla mnie te słowa są esencją miłości. Jak dla mnie prawdziwa miłość jest wtedy gdy człowiek jest dla człowiek. Prawdziwie kochać znaczy wspierać zawsze wspierać. Prawdziwie kochać znaczy pocieszyć w ciężkiej chwili, otrzeć łzę płynącą po policzku. Kochać to znaczy milczeć kiedy jest taka potrzebie. Kochać czyli śmiać i płakać we dwoje. Dzielić troski, radości ale i cały świat na pół. Kochać to znaczy po prostu potrafić docenić drugiego człowiek jego obecność, uczucie. Bezinteresownie nie dla pieniędzy nie dla wyglądu, wspólnego majątku, domu.
Prawdziwa miłość to po prostu uczucie bez żadnych dodatków. Jeśli ktoś tego jeszcze nie wie znaczy, że tylko wydawało, mu się że kochała. Miłość jest albo jej nie ma. Nie da jej się kupić przeliczyć na pieniądze. Miłość to uczucie, które samo z siebie rodzi się między dwojgiem ludzi.


Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma. Miłość nigdy nie ustaje."
"Biblia 1 list do Koryntian.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk