Ludzka słabość


Cześć.

Dziś trochę na poważnie, ale z ważnym przesłaniem, które ukryłam między wierszami.

Jak Widać kolejna fotografia. Traktująca o najnormalniejszej ludzkiej słabości- poddawaniu się. Tak jest to rzecz normalna jakże ludzka. Tak ja też nie raz się poddawałam, poddaje. Myślę, że życie niema sensu

Ostatnio słyszałam " Nie ważnym jest to że upadniesz siedem razy. Ważnym jest, to aby podnieść się osiem razy"

Właśnie tym kieruje się w życiu każda droga, którą idziemy może być naszą drogą do sukcesu. Ważne jest to aby po każdym upadku podnieść się i po raz kolejny próbować dojść do obranego celu.
Nie powiem Wam skąd we mnie tyle przekonania do tych słów. Podejrzewam, że z pokory do życia. Jestem świadoma i wiem, że każdy z nas dostaje taki "krzyż", który uniesie. Jeśli upadnę to ta świadomość pozwala mi bez zbędnego buntu i żalu. Nie poddając się podnieść głowę, po to by dalej iść do obranego przez siebie sukcesu.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk