DZIEŃ NAJBARDZIEJ KOCHANYCH

Dzień dobry popołudniu

Dziś chcę się z Wami podzielić słowami o przyjaźń. Słowami prawdziwymi, słowami które dla mnie idealnie opisują przyjaźń. Słowami szczerości, prawdy, słowami do których zasadniczo nie trzeba nic dodawać.

Ja dodam tylko tyle, że ja mam już taką przyjaźń. Sama również chce być takim przyjacielem dla osób mi bliskich. Dla osób, którym ja zaufałam na tyle iż nazywam ich przyjaciółmi. Kocham i bezwarunkowo za nic i za wszystko. Kocham, za to że są byli i będą. Doceniam, każdą rozmowę każdy nawet najmniejszy, najprostszy gest.

Dzięki nim przyjaciołom moim cichym aniołom. Moje skrzydła nie zapomną jak latać. Przyjaźń to najlepsze co mogłam dostać w prezencie od losu.

Dziś kiedy kalendarz świąt nietypowych wskazuje dzień "NAJBARDZIEJ KOCHANYCH." Ten właśnie post kieruje do was, dodając kilka słów, które doskonale obrazują mój stosunek do przyjaźń.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk