Dwa szczęścia tego świata

Witam w nowym Roku.

Mam nadzieje, że w Sylwestra bawiliście się dobrze? Wracam do Was bardzo chętnie kolejny rok. Zaczynam od tematu szczęścia. Czu Wiecie że?


" Są dwa szczęścia na świecie.
Jedno małe być szczęśliwym dla samego siebie.
Drugie Wielkie uszczęśliwiać innych"


Słowa te mnie ujęły. Swym pięknem, prostotą ale i prawdą jaką ze sobą niosą.

Bycie szczęśliwym dla samej siebie. Daje mi niesamowitą siłe. Sprawia, że czuje iż moje życie jest w dobrym miejscu. Czuje wewnętrzny spokój, jakiego dawno we mnie nie było. Znikło też ciśnienie związane z relacjami damsko- męskimi. Czuje, że jest mi to jak na razie nie potrzebne.
Jestem po prostu szczęśliwa sama dla siebie i ze sobą. Dodatkowej energii daje mi to miejsce. Wasz pozytywny odbiór moich tekstów. Dodatkowe kolory mojego szczęścia to pewne "grzybki"- wybaczcie kto jak gdzie kiedy to zostawię dla siebie.

Uszczęśliwianie innych- naprawdę jest wielkie. Sprawianie radości innym to jest to czego potrzebuje do bycia sobą. Nie wyobrażam sobie życia bez robienia niespodzianek innym. Mówię tu o dobrach zarówno materialnych jak i niematerialnych. Czasem bywa, tak że daje szczęście drugiemu człowiekowi swoją obecnością zwykłą rozmową.
Właśnie to jest niesamowite w uszczęśliwianiu innych. Nie musimy dawać nie wiadomo jak drogi prezentów. Czasem możemy dać drugiemu człowiekowi siebie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk