Bądź sobą !! Nawet najlepsza kopia (kogoś) nie zastąpi oryginału. Oryginał jest tylko jeden to TY!!

Dzień dobry.

Witam się z wami dziś na czternaście minut przed południem. Dziś piątek więc jak piątek to weekendu początek. Jak weekend to odpoczynek, jak odpoczynek to uśmiech. Ja też mam dla Was dziś pozytywny przekaz. Mam nadzieje, że czytając dzisiejszy post jak wielką wartością jest bycie sobą.

Dziś kolejna fotografia, powiem odważnie że słowa które na niej widnieją to ja. Odważnie i głośno mówię TAK JESTEM SOBĄ. Tak lubię siebie. Nigdy nie będę kopią, nigdy nie będę kimś innym po to by zadowolić otoczenie.

Długo pracowałam nad tym żeby być pewną siebie kobietą, otwartą, realizującą swoje marzenia, piszącą dla Was i dla siebie. Jestem asertywna i dyplomatyczna, potrafię głośno mówić o tym co mnie boli co mi się nie podoba. Mówię również o swoich marzeniach, pragnieniach. Idę w kierunku tych pragnień, nie przejmując się zupełnie moją "szybą." Stała się ona dla mnie nie barierą a przeszkodą, bywa również pomocą w realizacji marzeń. Nauczyłam się korzystać z mojego wózka, czasem robię to nieśmiało i niepewnie. Czasem wręcz świadomie i z premedytacją. Jeśli ludziom się to nie podoba trudno. Ja nie zamierzam siebie zmieniać. Jeśli ktoś chce się ze mną przyjaźnić musi  to zaakceptować. Ja oczywiście mogę się ugiąć w niektórych cechach mojego charakteru. Wystarczy mi tylko to zasygnalizować. Jestem już jednak na tyle świadoma siebie i swojej wartości tak dumna z tego co osiągnęłam z marzeń, które spełniłam. Świadomość ta otworzyła mi oczy na fakt, iż życie jest czymś więcej niż zadowoleniem otoczenia.

Chcę jeszcze powiedzieć wszystkim tym którzy kiedykolwiek i komukolwiek stawiali mnie za wzór. Wszystkim tym, którzy w zabawny sposób próbując być mną. Pamiętajcie o tym, że każdy urodził się po to by być sobą. Pracujcie na tym aby być lepszą wersją siebie. Nie przejmujcie się tymi, którzy mówią " Jola to jest taka i tak...Zrobiłaby to tak i tak." Bądźcie sobą, żyjcie dla siebie. Nie próbujcie być mną. Ja jetem tylko jedna.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana pamiętaj bycie sobą jest najlepszym co możesz zrobić dla samej siebie. Nie ma lepszej wersji ciebie niż taka jaka jesteś 100 % Agi to najlepsze co może być.

      Usuń
  2. Kochana, Twoi przyjaciele właśnie za to Cię kochają. Bo ja wiem, Ty zawsze jesteś sobą ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja bardzo dziękuję. Tak to prawda ja już zawszę będę sobą. Taką jaką Ty mnie poznałaś. Cenie sobie tych którzy właśnie taką mnie akceptują. Między tymi ludźmi jest też twoje miejsce.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk