Wiem, że robię coś dobrego

Mówię Wam dzień dobry w piątek.

Jako że dziś piątek, przedświąteczny piątek. Słuchając kolęd chciałaby Wam zaprezentować. Miłe słowa dotyczące wczorajszego opowiadania.

Bardzo lubię takie reakcję z Waszej strony. Dowodzi to temu, że wzajemnie się szanujemy. Prosiłam wczoraj, by post pt. "Na serio". Tak traktować. Słowa te przekonują mnie,  że tak jest. Cieszę się że kawałek mnie. Głęboko do Was trafia. Właśnie tak wyobrażałam sobie tworzenie tego miejsca. Zupełnie nie wiem co mam dalej napisać. Zwyczajnie po raz kolejny w tym tygodniu. Wzruszyłam się, brakuje mi słów. Powiem po prostu, to że bardzo cieszy mnie fakt, iż robię to co lubię, a Wy tak wspaniale szczerze

to odbieracie.  Dzięki Tym słowom. Wiem, że moje pisanie. Nie jest tylko pustym "wklepywaniem słów w komputer." Czuje, że w mniejszym lub większym stopniu jest to Wam potrzebne. Tak samo jak mi. Daje mi to niesamowitą frajdę i poczucie, które powinno budować każdego z nas.

Dzięki Wam i Waszym reakcją.
Wiem, że robię coś Dobrego.

Kończąc powiem  "enty" już raz Dziękuje. Fajnie, że jesteście! bądźcie ze mną dalej proszę. Robię to dla Was i bez Was po prostu ten blog nie będzie miał sensu.💓💕💖💗💘💙💚💛💜💝💞💟😍😘


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk