Tak fajnie jest dawać

Witam w Sobotę

Początkiem dzisiejszego posta będzie zdjęcie treść na nim zawarta to  również treść posta.


Dokładnie tak uważam lubię dostawać prezenty. Jednak wole je dawać. Dawanie budzi we mnie pozytywne emocje. Dla mnie dawanie to nie tylko upominki materialne. Oczywiście cenie sobie każdy z nich. Jednak bardziej doceniam człowieka, który się za nim kryje. Doceniam ludzką obecność poświęcony czas, rozmowę, ciepły gest. Zdecydowanie bardziej wole takie podarunki. Dlatego, że takiej rzeczy "niematerialne" możemy dawać sobie każdego dnia wzajemnie. Nie tylko z okazji świąt czy urodzin.

Ja najbardziej lubie dawać drugiej osobie nie typowe podarunki czyli "słowo pisane. Jeśli ktoś z Was dostał od mnie takowy podarunek. Oznacza to ni mniej ni więcej, że jest dla mnie wyjątkowy, wiele dla mnie znaczy i bardzo doceniam to że jest w moim życiu.
Czemu właśnie tak pisząc daje Wam najceniejszy dar jaki mogę dać. Daje po prostu siebie. Szerą prawdziwą emocjnalną stu procentową mnie.
Chcę wierzyć, że wśród Was są ludzie podobi do mnie dla których liczą sie przed wszystkim dobra niematerilne- drugi człowiek. Żaden prezent, czy spełnione marzenie. Nie jest ważniejsze od osby dającej prezent czy spełniającej marzenie. Mam rację prawda?

Kocząc te kilka słów o dawaniu. Proszę Was o to byś dali drugiemu człowiekowi, po prostu siebie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk