Rozmowa...

Hej, witajcie mega pozytywnie w niedziele.

Dziś chciałabym, o czymś banalnym zwyczajnym i oczywistym. Jednak nie dla każdego łatwym.  Myślę o rozmowie.

Czasem jest tak że zwykła rozmowa może poprawić nam humor na cały dzień. Właśnie tego doświadczyłam dziś. Zwykła, ale bardzo szczere i ciepła rozmowa. Sprawiła, że ta ponura niedziela z pogodą bez wyrazu. Dla mnie nabrała kolorów. Poczułam się tak dobrze, że świat przestał mieć dla mnie znaczenie. Mimo, iż była to rozmowa przez komunikator internetowy. Ja czułam, że moja rozmówczyni jest bardzo blisko mnie. Nie miałyśmy okazji poznać się jeszcze w realnym świecie. Ja jednak czuje, że znam ową dziewczynę bardzo dobrze, a klu naszej relacji jest własnie rozmowa.       ( Dobrze, dobrze łączy nasz  też wspólna pasja). Właśnie od pasji relacja ta wzięła swój początek. Moja dojrzałość mówi mi jednak, że gdyby nie często wielogodzinne rozmowy. Znajomość ta nie miała by tak fajnej postaci jaką ma teraz.
Przyznaje może na początku pasja była motorem do rozpoczęcia tej znajomość i rozmów z tą kobietką. Dziś kiedy trochę czasu już upłynęło rozmawiamy o wszystkim.

Opowiadam Wam to wszystko, po to aby przekazać Wam czemu warto rozmawiać. Rozmawiajmy ze sobą szczerze. Mimo tego, że czasem nie jest to łatwe. Wiem co mówię, bo nie zawsze o wszystkim mówię.

Jednak są w moim życiu takie osoby, które tym że po prostu są. Pokazują mi że właśnie im mogę powiedzieć wszystko.

Dzięki tym osobą wiem, że rozmowa niby nic a może znaczyć wiele.  Dać wiele, pocieszyć, przyniesie ukojenie w chwili smutku, sprawić że poczujemy się wyjątkowi, kochani. Zmienić podejście do wielu spraw zdarzeń, które mają miejsce w naszym życiu. Dać początek wielu fajnym znajomością, przyjaźnią.

Właśnie dla tego rozmawiajmy ze sobą, jak najwięcej. 


Komentarze

  1. To prawda rozmowa zawsze pomaga. Zgadzam sie z tym, ze trzeba rozmawiac ze soba jak najwiecej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że robimy to tak rzadko, ale na to niestety nie mam wpływu

      Usuń
  2. Bo od tego wszystko się zaczyna. Rozmowa jest postawą każdej relacji. Pokazuje nam czy czujemy się z kimś dobrze, daje możliwość powiedzenia czego chcemy, ale też czego nie chcemy. Może być też początkiem pięknej przyjaźni ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och moja droga . Jak ja się cieszę że u nas od tego się zaczęło <3 liczę na wiele kolejnych pięknych i mądrych rozmów, które uwielbiam <3. Fajnie że jesteś <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk