Rok 2018- Waszym Rokiem

Witam ponownie moi kochani

Jutro szczególny dzień Sylwester. Ja swoje podsumowanie roku już robiłam. Chciałam bym, aby ten post był podsumowaniem Waszego roku z moim blogiem i moją sobą. Tym razem ja powiem niewiele mówić będziecie Wy i Wasze komentarze.
Zaznaczam tylko iż to nie wszystkie komentarze. Myślę, że na wszystkie Wasze miłe słowa zabrakłoby mi miejsca.
Pozwoliłam więc sobie wybrać kilka komentarzy. Zupełnie przypadkowych. Jednak dziękuje za wszystkie Wasze słowa jakie pojawiły się w tym miejscu. Pamiętajcie że tworze to miejsce dla Was i waszych słów.
Dziękuje za wszystko liczę, na to że będziecie ze mną do końca świata i jeden dzień dłużej. Ja jestem tu dla Was czekam na Was z każdym nowym postem, bez Was nie będzie mnie.


"Piękna bajka"

"on jest ekstra...
miło się czyta, jestem pod wrażeniem i tak bogatość słownictwa, widzę że wkładasz w to serce"





"Jolu, jak zawsze jesteś radosną optymistką i tak trzymaj! W nadchodzącym roku życzę Ci najpiękniejszych piosenek, czarodziejskich musicali, ekscytujących podróży do stolicy i nie tylko.... oraz lekkiego pióra podczas przelewania na papier tego, co przeżyłaś:)
MB - Twój coach sprzed lat"


"Jolu, zgadzam się z Tobą w 100%. Popieram Twoje zdanie.
Pozdrawiam serdecznie."

"Jolu, 
To wcale nie jest głupie, bliscy, którzy odeszli, naprawdę są z nami. Czasami, jak napisałaś przez sny, a czasami los stawia nam je przez inne osoby.
Pamiętaj, w tym co piszesz, jest dużo mądrości.
Idź do przodu i nie poddawaj się. Jesteś mądra i silna. 
Pozdrawiam serdecznie."





"Jolu.
Pięknie napisałaś o swoich rodzicach. Mało kto potrafi tak pięknie wyrażać swoje emocje.
Pozdrawiam Cię ciepło i z przyjemnością czekam na Twoje kolejne opowiadania.  "


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk