Moja niewidzialna dłoń

Cześć.


Jest taki utwór jeden z ważniejszych dla mnie. Piosenka ta przypomina mi "że choć codziennie mi Ciebie brak." Ty mamo zawsze będziesz ze mną. Idę przed siebie stawiając " za krokiem krok." Czasem miotając się z "kąta w kąt." Wtedy właśnie "sen przypominał mi Cię." Każdy taki sen uświadamia, mi że mam tą "niewidzialną dłoń."Ona "ochroni mnie od złego" w każdy nawet "czarny dzień."
Wiem, że każdy z nas " swoją gwiazdę ma". Moja każe mi wierzyć, w to że gdy przyjdzie mój czas " strach zostawi mnie. Pokonam siedem mostów, siedem bram. Tak po prostu staniesz tam i znów usłyszę głos." Twój głos...

Dziś kiedy ja jestem tu na ziemi staram się żyć za nas dwie. " Codziennie mi Ciebie brak." Tworze kolejne opowiadanie licząc, na to że Ty tam na górze widzisz to. Pytam więc Ciebie mamo najważniejsza dla mnie kobieto. Czy dziś kiedy zamknę oczy, dasz mi choć "najmniejszy znak?" Zjawiając się dziś w moim śnie. Bardzo tego chcę.




Ps Moi drodzy w weekend, nie będę mogła publikować postów. Mam jeszcze co najmniej dwa pomysły do przelania na papier. Kolejny post pojawi się w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu
Wasza J... 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk