MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

Witam w nowym tygodniu.

Dziś trzeci grudnia- MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

Dlatego właśnie zwrócę się do osób niepełnosprawnych.

Pamiętajcie, że nie jesteśmy inni. Jesteśmy również ludźmi. Dlatego ja ten dzień traktuje jak moje święto. Święto wesołe bo nie mam powodu do smutku. Jestem mówie, żyje, rozumiem świat. Dziś już wiem, że to jak widzi mnie świat to w dużej mierze moja zasługa i moje podejście. Dlatego ja osobiście ciesze się światem. Jestem na niego otwarta. Uśmiecham się do świata każdego dnia. Powiedziałam już wcześniej, że traktuje ten dzień jak święto. Skoro święto to i życzenia muszą być.

Moi drodzy życzę Wam.
Dużo optymizmu siły, radości życia. Cieszcie się życiem, bo jest piękne wyjątkowe,
kruche i tyko jedno. Drugiej szansy już nie będzie, Życie to nie gra pamiętajcie o tym.
Spełniajcie  marzenia, bądźcie sobą. Nie ważne co myśli o Was świat,
to macie być szczęśliwi akceptować siebie i swoją inność.
Świat pokocha wtedy Was.


Dziś chcę też powiedzieć kilka słów do rodzin, opiekunów osób niepełnosprawnych.

Moi drodzy proszę Was, o to abyście nadmiernie nie wyręczali bliskich Wam niepełnosprawnych. Wiem, wiem może Wam się wydawać, że im pomagacie. Jednak ja proszę jeśli stan zdrowia pozwala na np. próby samodzielnego ubierania się jedzenia, kąpania nie róbcie tych czynności za bliskich tylko dlatego, że są chorzy. Uczcie ich normalnego życia z chorobą, a w przyszłości zbierzecie tego "owoce"

Dzięki zdrowemu podejściu mojej siostry. Ja dziś mogę się ubrać umyć sama zjeść. Pamiętam jak kilkanaście lat temu kiedy po śmierci mamy. Siostra uczyłam mnie samodzielnego ubierania, się to były sceny rodem z horroru. Płacz, krzyk i łuzy.

Dziś z uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć. 

DROGA ELU DZIĘKUJE ZA TWÓJ WYSIŁEK.
DZIŚ WIEM, ŻE MIAŁ ON SENS.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk