Jola kiedyś i dziś

Witam w sobotę

Dziś ostatni post, dzięki któremu zajrzycie do mojej książki. Będą to klimaty muzyczne, bardzo mi bliskie. Doskonale obrazują one moje życie. Moją przeszłość i teraźniejszość. Chce jednocześnie zaznaczyć, że są to zmiany jakie zaszły we mnie na przestrzeni dwóch lat.. Użyję do tego dwóch cytatów z musicalu "Metro" piosenka pt. "Szyba" i fragment piosenki pt " Piękny Dzień" autorstwo i wykonanie Jan Traczyk.


"Co dzień ta sama zabawa się zaczyna 
I przypomina dziecinne twoje sny-
Chcesz rozbić tafle szkła, a ona się ugina
I tam są wszyscy a naprzeciw Ty"
musical "Metro" piosenka pt. "Szyba"

Tak właśnie było jeszcze nie dawno. Myślałam, że zawsze będę stała po drugiej stronie "Szyby", której nigdy nie przebije. Wydawało, mi się że uprzedzenia zdrowej części społeczeństwa zawsze będą spychały mnie na margines ze względu na moją "szybę" czyli wózek. Dziś wiem, że to nieprawda. Owszem są ludzie, których podejścia, uprzedzeń nie zmienię. Jednak są też ludzie dzięki którym nie czuje się w żaden sposób inna, mniej wartościowa. Czuje się tak samo jak oni. Wiem że jestem akceptowana. Wiem, że nie będę naprzeciw a razem z nim. Pozwala mi to cieszyć się życiem. 

Głośno i wyraźnie wołać że:

"Dziś jest zwykły dzień ale zrobię go niezwykłym.
Dziś jest piękny dzień,
nikt by go lepiej nie wymyślił"
Jan Traczyk "Piękny dzień"

Tak jest dziś, każdy dzień nawet zwykły jest dla mnie niezwykłym, pięknym. Wiem, że nikt po za mną i moim podejściem do danego dnia, życia nie uczyni go lepszym. 
Mogę zapewnić dobrych ludzi, którzy pomogli mi wyjść zza szyby, że tak już będzie zawsze.



Komentarze

  1. Niech każdy dzień będzie Piekny. Z takim Teamem przyjaciół wierzę, że taki będzie. I przytoczę tutaj słowa jednej z piosenek Dżemu "Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam" ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuję że tak właśnie będzie. Wiem, że Was mam z wami wszystko jest prostsze. Uśmiechać się będę zawsze do wszystkich ludzi do was osób mi szczególnie bliskich zawsze szczerze i ciepło

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk