Dosiego 2019

Witam.

Dziś wyjątkowy dzień, właśnie dziś stary rok w Nowy się zmienia. Ja już robiłam podsumowanie roku. Pisałam, że był on dobry, pozytywny i zaskakujący. Mówiłam już też że bardzo liczę na to iż ten kolejny będzie równie pozytywny.

Długo zastanawiałam się czego mogę życzyć Wam. Wydaje mi się że odpowiedni na tą okazje może być pewien cel do osiągnięcia. Cel ten zawiera się w następującym cytacie.

"Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego kim się było wcześniej. " 😊😊😊😊

Przed wszystkim tego życzę Wam na ten Nowy 2019 rok. Życzę Wam abyście ten Nowy Rok witali z uśmiechem na twarzy. Uśmiechali się do siebie wzajemnie, byli dla siebie przyjaciółmi nie wrogami. Akceptowali siebie samych i wzajemnie. Cieszyli się z każdej chwili, każdego dnia i małymi gestami. Życzę  Wam również, abyście żyli własnym życiem dla siebie i tak jak Wam wygodnie. Rozwijajcie się, inwestujcie w siebie swoje pasje. Spełniajcie marzenia, bo same się nie spełnią
Wierze, że właśnie wszystko to pozwoli Wam osiągnąć cel zawarty w cytacie. 

Uwielbiam Was wszystkich i dlatego życzę  Wam właśnie tego w ten wyjątkowy dzień szczerze i prosto z serducha.

Wasza J...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk