Cytując Dalejlame

Dzień dobry


Jak widzicie w tytule posta, dziś pewien cytat. Muszę Wam powiedzieć, że zgadzam się z tymi słowami.

Tyle, że ja dzień wczorajszy traktuje jak przeszłość, którą mam już "za plecami." Właśnie dlatego jej nie zmienię. Dlatego też jej nie rozpamiętuje. Nie zastanawiam się co by było gdyby to czy tamto zdarzenie losowe ułożyło się inaczej.

Natomiast dzień jutrzejszy to dla mnie przyszłość. Zasadniczo mogę marzyć, że zrobię to czy to. Spełnię  jedno, drugie może i trzecie marzenie. Jednak wiem, że i tak zdarzy się jedynie to co zaplanował dla mnie Bóg.
Dlatego też marzyć marzę, bo bez marzeń życie było by ponure. Jednak  nie planuje sobie życia.
Stare dobre porzekadło mówi: " Chcesz rozśmieszyć Boga powiedz mu o swoich planach." Ja trzymam się go mocno.

Właśnie dlatego kocham dzień "dzisiejszy."  Jest od dla mnie najważniejszy bo "dziś" kocham siebie, swoje życie. Doceniam każde nawet drobne szczęście. Znam swoją wartość.  Uśmiecham się każdego dnia do wspomnień dobrych rzeczy i dobrych ludzi jakich spotkałam.
Dziś wiem że jestem twarda, wiem że życie to przeszkody anie bariery. Wiem że zagryzając zęby pokonam każdą z nich. Koniec końców " kocham dziś" bo to właśnie ono i Jola jaką jestem właśnie dziś. Pozwalają mi żyć pełnią życia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk