Cudownych przyjaciół mam... Dziękuje za to jacy jesteście.

Witam ponownie.

Dzisiejszy dzień zapamiętam na długo. Dziś po raz kolejny przekonałem się że mam fantastycznych przyjaciół.

Właśnie oni dają mi się, aby kochać życie jego barwy. Choć wiem że nie jest ono łatwe, ale potrafi być piękne.

Jestem tak wzruszona, że nie wiem co napisać. Wszystkim Wam pięknie dziękuje że jesteście, że wspieracie, pocieszacie, powodujecie uśmiech na twarzy. Ogółem za całokształt.

Tobie Aniu za jedyny, niepowtarzalny i limitowany egzemplarz moich opowiadań. Miałaś fantastyczny pomysł, a wykonanie odebrało mi oddech. "Opowiadania Joli" w twoim wydaniu Cudo. Nie które cytaty jakie tam umieściłaś na pewno zobaczysz rozwinięte na blogu. Oglądając zdjęcia zawarte na kartach tej książki wróciło masę wspomnień, które bardzo lubie. Jest to nie tylko niesamowity zbiór moich tekstów, ale również fajny zapis mojej przygody z naszym " Pilotem".
DZIĘKUJE.

Drogi J... Dziękuje za przecudowną dedykacje.  Bądź pewien, że nie przestanę pisać, lubię to robić. Uwielbiam kiedy ludzie czytając te teksty poznają mnie moją duszę- taką jaką jestem naprawdę. Pisząc nie muszę udawać, że zawsze jestem twarda, że wszystko przychodzi mi łatwo, że ze wszystkim się pogodziłam.  Poznałeś mnie już trochę i wiesz, że na przykład przy odpowiedniej motywacji, i ogólnie zawsze moja "szyba"- wózek nie jest przeszkodą. Czasem nawet bywa przydatny.
Pisząc jestem po prostu stu procentową Jolą, dlatego wszystkie myśli które pokazuje na blogu są tak szczere i piękne. Zapewniam Cię że takie będą zawsze.
Cudownie jest trzymać w dłoniach książkę z własnymi tekstami.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk