Była sobie Bajka

Witam w niedziele.

Dziś opowiem Wam bajkę, lubicie bajki? Znacie " Krajnę lodu?" Bajka jaką Wam opowiem będzie inspirowana utworem z tego filmu. Liczę, na to że czytając moją bajkę zgadniecie kto jest jej bohaterką.
 "Królestwo samotnej duszy, a królową jestem ja!  Posępny wiatr na strunach burzy w sercu gra. Choć opieram się, to się na nic zda! "
Tak było zanim owa dziewczyna spotkała na swojej drodze dobrych ludzi. Właśnie oni pokazali jej że:

"Mam tę moc! Mam tę moc! Rozpalę to co się tli."
Wtedy stało się coś niesamowitego. Niepewna siebie i swoich możliwość dziewczyna. Zamieniła się w kobietę. Pewną siebie silną kobietę. 
Kobieta ta dziś wie, że:
"Wszystkim wbrew, na ten gest mnie stać! Co tam burzy gniew?"
Jest świadoma swojej siły i wyjątkowej mocy. Dzięki temu wie :
"Dawny strach co ściskał gardło, na zawsze wreszcie znikł!"
Idzie po swoje :
"Zobaczę dziś czy sił mam dość, by wejść na szczyt, odmienić los. I wyjść zza krat, jak wolny ptak. O tak! "
Mówią sobie TAK
"Mam tę moc! I zamiast łez jest śmiech... Wreszcie ja zostawię ślad!"
Kobieta ta dziś jest odważna. Odmieniła swój los. Pozwala jej to głośno mówić.
"Nie zrobię kroku w tył. Nie spojrzę nigdy wstecz!Mam tę moc! Z nową zorzą zbudzę się...Już nie ma tamtej mnie! Oto ja! Stanę w słońcu dnia."


Koniec
Mam nadzieje, że bajka Wam się podobała? Czy już wiecie kto jest jej bohaterką?

Zostawiam Wam link do utworu.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk