Zjawisko " Czarnej Dziury"

Witam.

Moi drodzy, dziś trochę inaczej niż zwykle. Chciałabym Was przeprosić i wytłumaczyć czemu ostatnio tak rzadko tu bywam. Dopadło mnie zjawisko, które artystyczne dusze, osoby uzdolnione. Nazywają "Czarną dziurą".
Znany autor tekstów piosenek, z którym miałam przyjemność rozmawiać. Powiedział, mi że nie ma czegoś takiego jak zjawisko potocznie nazywane "weną"

Zatem ja się pytam, czemu ja doświadczam zjawiska "czarnej dziury?" Skoro wena nie istnieje. Zagadka, którą staram się rozwiązać od ponad tygodnia. Szczerze już mi to zbrzydło.

WENO GDZIE JESTEŚ?
WOŁAM DO CIEBIE PRZYJDŹ I ZNOWU ZE MNĄ BĄDŹ!!!

Wokaliści ze zjawiskiem "czarnej dziury" mierzą się kiedy podczas występu zapomną tekstu. Radzą sobie z nią w następujący sposób, "szyjąc" tekst z innych tekstów lub zastępując tekst tzw. "językiem flamnckim.
Ciężko by było pisać w tym języku, bo ów język po prostu nie istnieje.
 Zatem co mam zrobić ja? 

Help me, bo po prostu nie wiem. Nie mam żadnego pomysłu, który i dla mnie i dla Was byłby ciekawy. " Czarna dziura" powoduje u mnie to iż wydaje mi się że wszystko był. Nie chcę też serwować Wam "odgrzewanego kotleta". Sama tego nie lubię, nie lubię oglądać czytać czegoś co już kiedy widziałam. Poza tym uważam, że jesteście inteligentni i podawanie Wam "odgrzewanego mielonego"  byłoby strasznie słabe z mojej strony. Jednocześnie wyniosłam z domu poczucie wzajemnego szacunku, którego dalej uczę się od moje ulubionego artysty.

Dlatego szanując Was bardzo jako ludzi i czytelników, postanowiłam Wam wyjaśnić co obecnie dzieje się w mojej głowie. Mam nadzieje, że Wy okazując mi odrobinę szacunku i sporą dozę wyrozumiałości. Cierpliwie poczekacie, aż pokonam " czarną dziurę".

Kończę z wielką nadzieją, że już nie długo wielka "czarna dziura" ustąpi miejsca wenie.Ja znów będę mogła dla Was pisać. Pokazując  Wam siebie i swój świat.
Zjawisko " czarnej dziury"
Tego nie lubię najbardziej!!


Pozdrawiam Was moi Kochani z góry dziękując za wyrozumiałość, szacunek, cierpliwość i zrozumienie. Miłego dnia może nawet tygodnia. Nie mam pojęcia kiedy to ustąpi. Czekajcie Cierpliwie jeszcze raz proszę.😍😍😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk