Teatr, scena, muzyka, miłość emocje, prawda ponadczasowość. Własnie za to ja kocham musicale.

Dobry wieczór ponownie

Ostatnio długo mnie tu nie było dlatego dziś witam jeszcze raz. 

Chce ponownie zabrać Was do miejsca w którym czuje się świetnie czyli do teatru. Dziś obejrzałam pewien materiał o musicalach. Czyli jak już pewnie wiecie mi szczególnie bliskich sztukach teatralnych. Sztukach w których jestem bez pamięci zakochana. Uważam że są one mega prawdziwe, ponadczasowe, do bólu szczere, bezkompromisowe. Zmuszające widza do poświęcenia uwagi ale i także do myślenia. Ważne jest to że zmuszają one widza do myślenia, ale jest to myślenie nie tylko nt danej sztuki, ale i refleksja na temat naszego prawdziwego życia.

Wypowiadający się aktorzy w materiale mówią, że musicale nie każdy musi lubić. Dlatego że są one połączeniem świata muzyki i teatru. Ja znajduje się w tej drugiej grupie ludzi, która właśnie za to je kocha.  

Musical to odłam sztuki, który jako jedyny łączy dwie moje wielkie miłość teatr i muzykę. Musicale cenie również, za to że każdy z nich opowiada rożne historię. Jednak podporom owych historii zazwyczaj jest miłość. 

Miłość czyli jak powszechnie wiadomo temat nie łatwy, nie zawsze przyjemny i szczęśliwy, ale jakże piękny. Tak też właśnie przedstawiona ona została w musicalach, które mogłam obejrzeć do tej pory.

Odnosząc się po raz kolejny do widzianego dziś przez mnie wideo. Moim zdaniem nie każdy lubi musicale. Dlatego iż w musicalu często trzeba " odnaleźć" cząstkę siebie. Przyznam z doświadczenia, że nie jest to łatwe. Jednak nie zbędne do tego, aby na swój sposób rozumieć dany musical.

Powszechnie wiadomo, że ludzie są tego typu istotami, że jeśli czegoś nie rozumieją po prostu tego nie lubią. Zatem recepta na to aby polubić musical jest prosta. Musical trzeba po prostu rozumieć.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy post. Super☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje post ciekawy bo ja naprawdę uwielbiam musicale i nie wyobrażam sobie bez nich mojego świata

      Usuń
  2. Jeśli lubisz musicale to na pewno spodobają Ci się taki seriale jak Glee (miałaś okazję go obejrzeć?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze słyszę o takim tytule coś więcej o czy opowiada ten serial?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk