Carpe diem i Jeszcze nie raz śmiać się przyszłość będę w twarz

Witam we wtorek. 
Wiecie już że muzyka jest dla mnie czymś wyjątkowym. Właśnie dlatego dziś znowu muzycznie. Ten post również dla mnie jest zaskoczeniem. Rzadko zdarza się żeby nowość muzyczna skradła moje serce od pierwszej emisji w radio.

Jednak zespół Carpe diem i Szymon Wydra mają ten wyjątkowy dar. Piosenka " Jeszcze nie raz" trafiła do mojej duszy.

Choć nam się wali na głowę ten świat
Choć nam brakuje tych minionych lat
To wiem
Że jeszcze nie raz
Śmiać się będziemy i cieszyć jak nikt
W szczęście wtuleni przez resztę swych dni
Ja wiem
Że jeszcze nie raz

Jeszcze
Mam cichą nadzieję
Że los (że los)
Pomoże nam (pomoże nam)
Choć przyszłość
W twarz mi się śmieje
To wiara
Jest wszystkim co mam (jest wszystkim co mam) 


Piękne i bardzo prawdziwe słowa. Nie są one moje, ale są tak jak powiedziane przez moją duszę.

Wiecie już że moje życie mam bardzo różnorakie barwy. Wiecie, też że jestem urodzoną optymistką. Ilekroć " wali mi się na głowę ten  świat". Wydaje mi się, że gorzej być nie może. Nigdy nie tracę wiary w los. Wiary w siebie, bo pamiętam, że los to nie wszystko. Czasem, aby było dobrze muszę się pozbierać twardo stanąć na nogi. Wtedy właśnie świat sprawi, "że jeszcze nie raz śmiać się będę i cieszyć jak nikt. Taka właśnie jestem uśmiechnięta i silna, uśmiechająca się do życia. Miewam kryzysy, bo nie ma człowieka który by ich nie miał. Jednak wiem, że pokonam każdy z nich. Nie chcę, aby owe gorsze dni zabrały mi radość z życia. Kiedy przyjdzie do mnie starość chce być dumna z tego jakie miałam życie. Dlatego nigdy nie pozowole, aby " przyszłość śmiała mi się w twarz". Już dziś za to obiecuje Wam i sobie, że to ja będę śmiała się do niej. Zrobie wszystko, aby czuć się szczęśliwą i spełnioną. Właśnie o to w życiu chodzi.

https://www.youtube.com/watch?v=wwxMDQ3_5Fw
Link do mojej muzycznej inspiracji

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk