Bardzo osobisty utwór. Nie mój tekst, a moja Modlitwa

Witam w piątek.

Na ten dzień w ramach relaksu, polecam nutkę nostalgii muzycznej. Życzę miłego weekendu.

Jest jeszcze jednak piosenka o której chce Wam coś opowiedzieć. Przyznaje się że długo wahałam się czy tworzyć ten post. Utwór o którym mówię jest dla mnie bardzo bardzo osobisty. Słucham tej piosenki bardzo rzadko. Jednak kiedy już po nią sięgam, świat dla mnie staje. Nic nie ma znaczenie.
Dlaczego?

Utwór ten zmusza mnie do zatrzymania się. Jednocześnie sprawia, że jej cudownymi słowami modle się do Boga. 

Wierząc, że
 " Dopóki Ziemia kręci się, dopóki jest tak czy siak".
" Panie ofiaruj każdemu z nas, czego mu w życiu brak..."
" Ja wiem, że Ty wszystko możesz, ja wierzę w Twą moc i gest..."
" Jak wszyscy wierzymy w ciebie, nie wiedząc co niesie los..."
"Panie zielonooki, mój Boże jedyny, spraw – dopóki nam Ziemia toczy się..."
 "Daj każdemu po trochu... I mnie w opiece swej miej. 

Właśnie tak przedstawiają się szczególnie mi bliskie fragmenty utworu pt. "Modlitwa" Bułata Okudżawy. 

Dziś zachęcam Was do wysłuchania tego utworu w całości. Być może i Wy ułożycie własną modlitwę słuchając tej niesamowitej i bardzo wartościowej piosenki. 

Jak Zawsze zostawiam Wam link; 
https://www.youtube.com/watch?v=-pqUhEikQ5k



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk