"a każda piękna chwila szła wraz z Tobą" tak właśnie jest !

Witam w niedzielne popołudnie

Przepraszam, że mnie tu nie było. Brak inspiracji, dziś szukając weny i chcąc sobie samej poprawić nastrój,sięgnęłam po pewne fotografię. Na jednej z nich widnieje pewna dedykacja:

" Jolu!
Życzę Ci, aby 
otaczający Cię świat
(może nieidealny lecz Twój)
Zaskakiwał Cię pozytywnie
a każda piękna chwila 
szła wraz z Tobą
Wszystkiego Najlepszego!"


Czytając te słowa po raz kolejny i pewnie nie ostatni. Zrozumiałam, że tak własnie jest. Mój świat, nie idealny ale mój. Korzystając z mojej drobnej pomocy i chęci działania oraz dobrych dusz, które mi towarzyszą. Zaskakuje mnie pozytywnie nawet bardzo pozytywnie. Owszem przyznaje się dziś może i mam gorszy nastrój. Jednak dalej wiem, że wszystkie dobre chwilę podążają za mną w mojej pamięci. Właśnie one przecudne wspomnienia, pozwalają mi uśmiechać się mimo gorszej (chwilowej dyspozycji duchowej). Dzięki tym wspomnieniom mam świadomość że jutro jest kolejny nowy dzień. Pewnie będzie zwykły może znów szary. Ja i moje wspomnienia, dobrzy ludzie (którzy są przy mnie zawsze) i dobra muzyka (mojego ulubionego artysty.) Sprawią, że ten pozornie zwyczajny dzień dla mnie będzie pięknie niezwykły. 
Wiem, że mnóstwo pięknych chwil już za mną. Jednak mam przeczucie, że jeszcze więcej takowych chwil przed mną. Właśnie te przeczucia napędzają mnie do tego, aby być sobą, spełniać kolejne marzenia, poznawać kolejnych fantastycznych ludzi i mimo wszystko się uśmiechać.

Tyle na dziś od mnie pozdrawiam i miłej niedzieli. Kibicujmy polakom w konkursie skoków narciarskich.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk