Zapraszam na BLOG DO KAWY

Cześć.

Dziś tak nietypowo, mam dla Was zaproszenie w jedno miejsce.


Jest to blog stworzony przez moją koleżankę. Zapraszam do lektury i poznawania osoby Agnieszki i jej spojrzenia na świat.
Dajmy autorce trochę czasu na rozkręcenie tego bloga ( nadmienię tylko, że jest to nowe miejsce.) Jestem pewna, że gdy już będzie on śmigał wypełni. Ja znajdę tam kolejne inspiracje na opowiadania dla Was. Wy historię do kawy i nie tylko 😉. Warto rozważyć zamianę ciastka do kawy, na BLOG DO KAWY. Zdecydowanie mniej kalorii moje drogie panie😉.

Już dziś gorąco polecam to miejsce. Obiecując jednocześnie autorce, że sama będę jej stałą czytelniczką.

Agnieszko od teraz napędzamy siebie wzajemnie.  Życzę Ci wielu ciekawych inspiracji do tworzenia bloga, oraz wielu wiernych czytelników. Ja z wielką przyjemnością zamienię ciacho na twojego bloga. Intuicja podpowiada mi że WARTO.
Powodzenia Moja  Droga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk