Wyjątkowa Ania, Wyjątkowy Pilot, Wyjątkowa Drużyna

Witam w tę  piękną mega pozytywną niedziele.

Jak wiecie "jest pewien artysta, który łączy ludzi." Ludzi fantastycznych o niesamowicie wrażliwych i wyjątkowych duszach. Ludzi, których pasją jest muzyka. Muzyka jakiej dziś w polskim radiu niewiele. Muzyka posiadająca dusze i emocję swojego twórcy. Jakiś czas temu miałam okazję stać się częścią tej wyjątkowej grupy.

Muszę powiedzieć, że czuje iż ta wyjątkowa grupa ludzi to poniekąd "mój świat, moje miejsce". Dobrze mi wśród tych ludzi nie tylko ze względu na wspólną pasję. ( Ciężko mi się pisze, ponieważ jesteście na prawdę mega...)  Nasz "Pilot" może być dumny, udało mu się zarazić swoją miłością do muzyki teatru na prawdę wyjątkowych ludzi. Pełnych empatii ciepła, chęci niesienia pomocy. Wspierających nie tylko " Pilota", ale i siebie wzajemnie. Ludzi pełnych zrozumienia i szacunku dla innych.

Zapytacie czemu tak się stało?

Odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna. Nasz J... Sam jest ciepłym wrażliwym, otwartym na świat człowiekiem. Jest chłopakiem, który zaraża nie tylko muzyką, ale również tymi właśnie cechami. Jest po prostu zwyczajnym chłopakiem, po mimo świata w jakim pracuje. Jak nic z wyrazów wzajemnego szacunku wypadałoby zasalutować drogi wyjątkowy Pilocie wyjątkowej drużyny. 😉

Aniu teraz do Ciebie moja droga, dziękuje za ten piękny opis. Piszemy ze sobą krótko, ale trafiłaś w dychę.
Prawda jestem pełna pasji, bo dzięki tej pasji czuje, żyje a jak ma się pasje to kocha się życie takim jakim jest.
Jestem empatyczna, bo po prostu kocham ludzi.
Spełniam marzenia, bo tak jak napisałaś same się nie spełnią. Jedak spełnianie marzeń pozwala mi również zapomnieć o tym na co nie mam wpływu. Pozwalając się cieszyć sobą, życiem i każdym kolejnym dniem. Jak wiemy obie nie warto tracić życia na troski, problemy. Życiem po prostu trzeba się cieszyć takim jakim ono jest. Brać je każdego dnia zwłaszcza jak się jeździ na wózku. Nawet z potwornym bólem głowy. (Piszę do Ciebie / Was walcząc z migreną) .
Pozytywnie zakręcona- nie przeczę tak jest 😄.
Nie miałam pojęcia, że pokazuje ludziom, " jeśli czegoś chcesz to to zrób". Jeśli tak to fantastycznie. Sama kieruje się tą zasadą. Wózek nie jest przeszkodą (czasem staje się pomocny, mogę iść na Metro, na wejściówkę a i tak mam miejsce siedzące. Czy to nie wspaniałe Aniu? 😉)
Tworze to wspaniałe miejsce (bloga), bo pisanie stało się dla mnie sposobem na przekazywanie i pokazywanie emocji. Tak jak dla J... muzyka.
Jeśli dla kogoś stanę się inspiracją super. Jednak wole być wsparciem.

Kończąc dziękuje Naszemu Pilotowi (za to jaki jest, i jak cudne rzeczy robi)
Dziękuje Tobie Aniu za cudne wieczorne rozmowy, dziękuje za ten cudowny opis.
Dziękuje Wam cudowna drużyno za to jacy jesteście i że mogę być Waszą częścią.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk