Pozytywna niedziela to i pozytywny wieczór. Agnieszko Pięknie Dziękuje.


Witam pozytywna niedziela to i pozytywny wieczór.
Chwilę temu dosłownie dostałam taką recenzje postu pt. " Wyjątkowa Ania, Wyjątkowy Pilot, Wyjątkowa Drużyna"

Zwracając się do autorki tych jakże fajnych słów.

Agnieszko Pięknie Dziękuje.
 Tak właśnie ze mną jest, a słowa, które zawarłaś w powyższej wiadomości są w stu procentach "odbiciem" mojej osoby. Myślę, że są odpowiednie nie tylko do pewnej drużyny i pilota, ale do każdego człowieka, który jest mi bliski.
  Otaczający mnie ludzie w tym również Ty dajecie mi mnóstwo radości ale i energii do życia. Tak samo jest z inspiracją do dalszego pisania. Zanim zaczęłam tworzyć to miejsce ( bloga). Nie miałam pojęcia, że drugi człowiek może być "kopalnią" inspiracji i "motorem napędowym" tego bloga.

Kończąc moja Droga jeszcze raz Dziękuje za te cudne słowa. Życzę Ci abyś i Ty spotkała na swojej drodze osoby które będą dawały Tobie radość życia.


Za każde miłe słowo z twojej strony, za każdą recenzje, za każdą rozmowę, która nie jednokrotnie bywała moją inspiracją.  Przed wszystkim za to że jesteś ze mną, ale i z tym miejscem.
Twoja J...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk