Pisząc swoją historię, spotykam cudownych ludzi. Dziękuje za piękną, prawdziwą i szczerą opinie.



Kochani moi to jest krótka recenzja postów "WIERZĘ, dlatego stanie wieża piramida mojego życia" oraz "#17milionów październik miesiącem osób chorych na MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE"

Dziękuje za kolejne piękne słowa. Muszę powiedzieć, że są one piękne, szczere i bardzo prawdziwe. Tak właśnie jest. Ja też czuję dokładnie to samo. Wiem, że każdy człowiek jest sumą swoich własnych przeżyć. Każdy z nas swoim życie tworzy swój własny świat.

Dlatego ja tak bardzo chcę i wierzę w siebie. Dlatego tak uparcie dążę do swoich marzeń. Wiem, że dzięki temu kiedyś w przyszłości będę mogła powiedzieć sama sobie.
"ŻYŁAM JAK CHCIAŁAM, MIAŁAM PIĘKNE ŻYCIE. JESTEM Z SIEBIE DUMNA"

Tak właśnie będzie, bo już dziś jestem świadoma sama siebie. Wiem że jestem silna, wiem że nie poddam się i to ja będą dalej tworzyła swoją historię. Budując jednocześnie wieże własną wieże

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk