Muzyka i pisanie nietypowe sposoby pokazywania i przekazywania emocji.

Witam dziś już piątek.

Pamiętacie post pt. "Muzyka która w sercu i duszy mi gra"? Opowiadałam tam  Wam o muzyce mojej muzyce. Dziś chciałabym lekko do tego wrócić. Kołem zamachowym do tego powrotu stały się dla mnie słowa  prowadzącego program śniadaniowy " muzyka to nie tylko słowa"

Owszem, muzyka to nie tylko słowa.

Dla mnie muzyka to przed wszystkim człowiek i jego emocje. Każdy prawdziwy utwór to pojedyncza historia artysty który się za nią kryje. Wokalisty, tekściarza, kompozytora. Skoro człowiek to emocje.

Emocję i prawdziwość ich przekazu za to kocham muzykę nie komercyjną. Wielobarwność tych emocji sprawia, że każdy słuchacz może dopasować utwór do siebie i swojej historii. 

Wiecie już że ja również jestem osobą dotkniętą głęboką wrażliwością. Pewnie dlatego tak bardzo cenie sobie utwory wykonywane " na emocjach". Uwielbiam artystów, którzy za pomocom swoich piosenek  pokazują emocję. Dając tym samym swojemu odbiorcy nie tylko odśpiewaną piosenkę, ale i kawałek siebie, swojej duszy. Cenie w takich ludziach, to że potrafią swoją "wyjątkową dusze umieścić również w coverach jakie wykonują.

Słowa te nie nie jako są przedmową dlaczego?

Kiedy umieszczam link do tego bloga na portalach społecznościowych. Zachęcam Was do poznawania tego miejsca i niejako mnie. Ja również w każde pisane opowiadanie wkładam "swoją dusze".
Każde opowiadanie to poniekąd ja. Każdy akapit na tym blogu, posiada moje emocje. Dzieje się tak nawet wtedy kiedy opowiadanie, nie dotyka bezpośrednio mnie i mojego życia. Nie do końca  jestem świadoma tego, czemu tak się dzieje. Przypuszczam że jest to wypadkową wielu składowych np. mojej empatii. Znaczący wpływ ma na to fakt, że ja po prostu kocham pisać. Tak jak artyści na których oparłam swoją przedmowę kochają śpiewać, grać.

Fajne jest, to że wy moi odbiorcy, potraficie wyczuć moje emocje.

"Uwielbiam kochana jak piszesz, jest w tym tyle emocji i prawdy"

Powyższe słowa niech będą na to dowodem. Pisze prawdziwie i emocjonalnie, bo pisanie to ja, a ja to pisanie.
Oczywiście pięknie dziękuje autorce tych słów.😘



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk