Kochaj siebie za to jaka jesteś,pracuj nad sobą jaką chcesz być

Dzień dobry w sobotni wieczór

Dziś pochylę się nad pewnym cytatem.

"Kochaj siebie za to jaka jesteś, pracuj nad sobą jaką chcesz być "

Ten cytat to cała ja. Tak, tak ja kocham siebie za to jaka jestem. Nie chodzi tu wygląd, przed wszystkim kocham siebie za swoje wnętrze, dusze. Właśnie ona sprawia, że tyle we mnie radości optymizmu. Moja wyjątkowo wrażliwa dusza pozwala mi się cieszyć każdym dniem pozwala mi mieć pasje, marzenia.

Moja dusza, mój charakter to przed wszystkim odwaga, śmiałość, optymizm, wrażliwość. Mój charakter to również ciekawość świata. Ja to również upór w dążeniu do celu. Jola to osoba kochająca drugiego człowieka wspierająca, ciepła, kiedy trzeba czuła. Kiedy trzeba potrafię powiedzieć co mi nie pasuje. Przyznaje się otwarcie, że nie lubię ranić ludzi. Natomiast lubię cieszyć się z drugim człowiekiem, lubię po prostu być z ludźmi. Płakać śmiać się , milczeć ( w tym ostatnim ponoć jestem dobra choć przychodzi mi to z wielkim trudem.) Uwielbiam słuchać ludzi jeszcze bardziej kocham rozmawiać z ludźmi.
Własnie taką siebie kocham.

Człowiek idąc przez życie, cały czas pobiera od niego lekcję, które zmuszają go do pracy na sobą, duszą i charakterem. Tej Joli, którą kocham zdecydowanie brakuje asertywność. Zdecydowanie za rzadko mówię NIE. Właśnie nad tym powinnam pracować w pierwszej kolejność. Cały czas się tego uczę i nie jest to łatwe. Jola którą znam zdecydowanie za często myśli o innych. Swoje potrzeby zostawiając gdzieś z boku. Tego również cały czas się uczę. Wiecie co to jest jeszcze trudniejsze niż uczenie się asertywności. Jola którą jestem ma jeszcze jedną wadę. Zdecydowanie za szybko przywiązuje się do ludzi. Wada ta boli najczęściej i zdecydowanie najbardziej. Jednak z nią toczę nieustanną i najbardziej zaciętą walkę.
Czy wygraną wątpię.
Jednak cały czas nad sobą pracuje, bo taką chcę być.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk