Dedykacja馃挀馃挄馃挅馃挆馃挊馃挋馃挌馃挍馃挏馃挐馃挒馃挓

Dzie艅 dobry w Poniedzia艂ek.

Dzi艣 troszk臋 co innego. Chcia艂abym co艣 powiedzie膰 moim przyjacio艂om za po艣rednictwem pewnego utworu.
Zapraszam do lektury.

" Gdy b贸l obezw艂adnia kiedy boisz si臋 by膰 sam." Zawsze jestem JA.
" Kiedy stoisz w miejscu" i wydaje ci si臋 , 偶e przyjaciele " nie ma ich ... "
"Tak naprawd臋" jestem JA.
" Gdy milczy telefon" zadzwoni臋 JA
" Nikt nie stuka do drzwi" zapukam w艂a艣nie JA.
" Kiedy wszystko jest nie tak" i " 偶ycie ucieka przez palce" b臋d臋 JA.
" Gdy z walizk膮 marze艅, na rozstaju b臋dziesz drug" przy Tobie b臋d臋 JA  .

Moi ukochani Ci na kt贸rych zawsze polegam ja. Dzi艣 m贸wi臋 Wam.

" Nie tra膰 wiary, nie opadaj z si艂."
Zawsze " jestem z Tob膮 (wami ), tam gdzie Ty (Wy)"

Po co?

" By rozproszy膰 smutne dni"馃挅馃挄馃挋馃挌馃挍馃挏馃挐馃挓馃挆.

Tym postem chcia艂am podzi臋kowa膰 Wam za wszystkie wsp贸lne dni, za 艣miech, wsparcie i 艂zy, dobre s艂owo, ciep艂y gest.

Og贸lnie za to 偶e jeste艣cie wszyscy i ka偶de z osobna w moim 偶yciu.

Piosenka dla Was (kliknij na te s艂owa kryje si臋 pod nim link)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzie艣cia lat, a mo偶e mniej.

,, Inny nie b臋d臋 i nawet nie chce" 艣piewa Marek Kaliszuk