Nowy Dzień, Nowe Życie i Nowa Ja.

Dzień dobry, mam słoneczny wtorek dlatego zapraszam na koleją dawkę optymizmu i pozytywnej energii.

Kiedyś, kiedy to ja byłam nastolatką i moja szczególna wrażliwość nie była jeszcze tak wykształcona. Słuchałam pewnego zespołu, był on wtedy na szczytach list przebojów. Ja go tylko słuchałam. Jedną z jego piosenek " usłyszałam" dopiero wczoraj.
Zobaczcie ja odbieram ją po latach.

Wiecie już że straciłam rodziców będąc dzieckiem, ludzie mówili mi wtedy wiele pięknych słów, które mówił wszystko nie zmieniały nic. Dalej byłam biedną małą Jolą zamkniętym w świecie pełnym żalu i bólu po stracie.
Funkcjonowałam normalnie, bo przecież " cudownie tak rozmawiać bez nie miłych wspomnień"

Zmianę zapoczątkował we mnie pobyt w szkole z internatem, wtedy zrozumiałam że muszę "zaufać sobie jeszcze raz" na nowo, od początku budować siebie i swój świat.
Zaczęłam kierować się zasadami :
" Nowy dzień zawsze daje nowe życie"
"Każdą myśl zamień w pozytywne słowo"

Dziś kiedy patrzę na to z perspektywy czasu wiem, ze to był początek optymizmu w moim życiu.

Każdy dzień, zaczął mówić mi o mnie samej coraz to więcej i więcej. Miały dni a ja odkryłam że mogę "tak po prostu znów zapomnieć się", Mogę "mieć wszystko, wszystko czego chce".

Wreszcie żyłam mogłam " iść szybciej niż nie jeden chciałby biec". Poznawałam ludzi powoli pokazując na co mnie stać.
Dziś wiem, że mogę wszystko i pewnie jeszcze nie raz pokaże na co mnie stać, bo " zabawnie tak oddychać przez różową słomkę".

C.D.N.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk