Na nowy lepszy tydzień nie poddawajmy się

Witam w niedzielne po południe...

Dziś coś tak apropos poddawania się. Nie warto bo tak jak mówiłam życie na nikogo czekać nie będzie. Nawet gdy teraz kolejny raz przebijasz dno Nie poddawaj się czekaj, przyjdzie twój czas, przyniesie Ci twoje szczęście. Nawet gdy czekanie wydaje ci się bez sensu. Ja wiem, czekanie i nie poddawanie się ma sens. Ja czekałam, na swoje marzenie, pasje a może nawet na własne życie. Udało się osiągnęłam i dziesięć lat nie powiedziałabym, że będę w tym miejscu zdobędę ten świat. Jednak na nowo uwierzyłam w siebie.

Teraz też czekam, czekam na miłość " nowych serc bijący rytm" Uparcie powtarzając powtarzając sobie "nie poddawać się i czekać, przyjdzie czas". Wiem, że przyjdzie czas którym powiem sobie, że było warto. czekać na utęsknione " ja i ty", bo przecież każdego czeka gdzieś jakieś szczęście. Często "idzie długo bo z daleka niesie szczęścia blask". Jeśli się nie poddamy to czas nam nie ucieknie, on nas tylko zmieni. Nie podawajmy się proszę, czekajmy na dobro, bo ono jest dla każdego z nas. Nawet jeśli coś wydaje się nam nie możliwe do osiągnięcia dziś spróbujmy jutro pojutrze. Ważne jest to żeby się nie poddać, w końcu przyjdzie ten czas, nasz/ was czas.

Ja wierzę, że gdzieś jest szczęście, które czeka mnie. Tak jak wierzyłam i wierze w każde swoje marzenie. Tak teraz wierze w miłość.

Wiem, że miłość przyjdzie kiedy nie będę wcale jej spodziewać się. Może właśnie teraz uda mi się zbudować coś co będzie trwałe, coś co będzie moją teraźniejszością i przyszłością. Tego nie wiem, jednak wierze w to, a wiara ta daje mi siłę aby się nie poddawać.

Dziś to tyle, bo co więcej tu mówić. Sami w sobie musicie znaleźć siłe, aby się nie poddać. Ja wiem, ze da się to zrobić. Każdy z nas ma tą siłe, niektórzy tylko głęboko schowaną.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk